Telefon Lidl pentru asistenta rapida clienti si reclamatii

Share

Lidl a patruns pe piata din Romania in anul 2005, iar de atunci a reusit sa se impuna ca un jucator major in domeniul comertului cu amanuntul. Expansiunea sa rapida a fost sustinuta de politica de preturi competitive si de un portofoliu variat de produse, care include atat marfuri alimentare, cat si produse nealimentare de inalta calitate. Astazi, Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania, cu sute de locatii in intreaga tara.

Cu un portofoliu vast de produse si servicii destinate clientilor, site-ul oficial Lidl Romania este o resursa esentiala pentru cei care doresc sa afle informatii despre oferte, produse, locatii si multe altele. Lidl pune la dispozitie o experienta digitala completa, care include nu doar informatii utile, dar si aplicatii mobile, promotii si un sistem de fidelizare destinat sa rasplateasca clientii fideli.

Date de contact

Pentru a contacta Lidl Romania, exista mai multe optiuni disponibile. Clientii pot apela la numerele de telefon disponibile, folosi adresele de e-mail sau pot folosi formularul online disponibil pe site-ul oficial pentru intrebari sau reclamatii.

Telefon
0800 896 622 (asistenta generala)
0800 896 637 (garantii produse nealimentare)

E-mail
[email protected]
[email protected]

Website
www.lidl.ro

Lidl ofera si optiuni de contact prin retelele sociale, inclusiv Facebook Messenger, WhatsApp si Instagram, unde echipa de suport raspunde la mesaje in termen de 3 ore lucratoare.

Program de lucru

Luni: 08:00 – 19:00
Marti: 08:00 – 19:00
Miercuri: 08:00 – 19:00
Joi: 08:00 – 19:00
Vineri: 08:00 – 19:00
Sambata: 08:00 – 19:00
Duminica: 08:00 – 19:00

FAQ

Cand se deschide magazinul din Magurele?
Marea deschidere a magazinului Lidl din Magurele a avut loc pe 28 noiembrie 2024.

De ce nu mai functioneaza aplicatia Lidl Plus pe telefonul meu?
Poate fi vorba despre o problema tehnica temporara. Incearca sa actualizezi aplicatia sau sa o reinstalezi. Daca problema persista, contacteaza suportul Lidl.

Cum ma pot autentifica in aplicatie?
Deschide aplicatia Lidl Plus si introduci datele tale de conectare (email si parola). Daca nu ai un cont, te poti inregistra direct din aplicatie.

De ce am fost deconectat dupa ce am actualizat aplicatia Lidl Plus?
Dupa actualizare, poate fi necesar sa te autentifici din nou. Incearca sa te reconectezi cu datele tale de acces.

Cum sa ma reconectez dupa actualizarea termenilor si conditiilor Lidl Plus?
Dupa actualizarea aplicatiei, va trebui sa accepti noii termeni si conditii, iar apoi te poti autentifica din nou cu contul tau.

Nu am primit inapoi diferenta de bani in urma incarcarii prin Lidl Plus. Ce trebuie sa fac?
Verifica daca tranzactia a fost procesata corect si contacteaza serviciul de asistenta Lidl pentru a rezolva problema.

De ce nu mai pot emite factura prin factura.lidl.ro?
Daca intampini probleme, verifica daca ai introdus corect datele. Daca dificultatile persista, contacteaza serviciul de clienti Lidl pentru asistenta.

Am un produs nealimentar care nu imi place. Care este politica de retur?
Produsele nealimentare pot fi returnate intr-o perioada de 30 de zile, cu conditia sa fie intr-o stare buna si sa ai bonul de cumparare.

Cum pot sa returnez un produs folosind bonul digital?
Da, poti returna un produs folosind bonul digital, iar magazinul Lidl va procesa returnarea in conformitate cu politica lor de retur.

Unde pot gasi informatii despre ingredientele produselor?
Informatiile despre ingrediente sunt disponibile pe eticheta fiecarui produs din magazin sau pe site-ul Lidl, in sectiunea detaliilor produsului.

Cum pot plati cu Lidl Pay intr-un magazin Lidl?
Pentru a plati cu Lidl Pay, deschide aplicatia Lidl Plus si selecteaza optiunea de plata cu Lidl Pay la finalizarea cumparaturilor.

Ce program au magazinele pe 30 noiembrie si 1 decembrie?
Programul magazinelor poate varia in functie de locatie, asa ca iti recomand sa verifici orarul specific al magazinului dorit pe site-ul Lidl.

Cum pot sa aplic pentru o pozitie din cadrul Lidl?
Acceseaza sectiunea „Cariera” de pe site-ul Lidl, unde poti gasi informatii despre joburile disponibile si te poti aplica online.

Cum pot rezerva produsele de Craciun in aplicatia Lidl Plus?
In aplicatia Lidl Plus, cauta sectiunea speciala pentru produsele de Craciun si urmeaza pasii pentru precomanda, daca optiunea este disponibila.

Cum pot sa ma inregistrez in aplicatia Lidl Plus?
Descarca aplicatia Lidl Plus, deschide-o si urmeaza pasii pentru a-ti crea un cont, introducand detaliile tale de inregistrare.

Pot folosi Lidl Plus fara a dispune de un smartphone?
Din pacate, Lidl Plus este disponibil doar pe smartphone-uri, deci nu o poti utiliza fara unul.

De ce nu pot vizualiza anumite bonuri in istoricul meu de bonuri digitale?
Poate fi o problema tehnica sau un termen de validitate expirat pentru bonurile respective. Verifica data emiterii bonului si contacteaza suportul Lidl daca problema persista.

Ce inseamna „istoric cumparaturi”?
„Istoricul cumparaturilor” reprezinta o lista cu toate achizitiile tale realizate prin Lidl Plus, inclusiv detalii despre produse si reducerile aplicate.

Ce sunt cupoanele in aplicatia Lidl Plus?
Cupoanele sunt reduceri si oferte speciale pe care le poti adauga in contul tau din Lidl Plus pentru a le folosi la cumparaturi.

Cum pot sa ma dezabonez de la programul Lidl Plus?
In aplicatia Lidl Plus, acceseaza setarile contului si urmeaza pasii pentru a te dezabona sau pentru a sterge contul.

Pot folosi Lidl Plus in strainatate?
Da, poti folosi Lidl Plus in unele tari in care Lidl este prezent, dar asigura-te ca aplicatia este compatibila in locatia dorita.

Ce pasi trebuie sa urmez daca intampin probleme la inregistrarea in aplicatie?
Verifica daca ai completat corect datele. Daca problema persista, poti contacta suportul tehnic pentru asistenta suplimentara.

De ce nu imi pot reseta parola Lidl Plus?
Verifica daca adresa de email introdusa este corecta. Daca intampini in continuare dificultati, contacteaza serviciul de asistenta pentru a rezolva problema.

Cum pot sa platesc in magazin?
Poti plati fie in numerar, fie cu cardul, sau poti utiliza Lidl Pay daca ai configurat aplicatia Lidl Plus pe telefonul tau.

Care sunt beneficiile Lidl Plus?
Lidl Plus ofera reduceri exclusive, cupoane digitale si oferte personalizate pe care le poti utiliza direct in magazin.

Ce program au magazinele Lidl in perioada sarbatorilor?
Programul magazinelor poate varia in perioada sarbatorilor. Verifica orarul specific al magazinului dorit pe site-ul Lidl sau in aplicatia Lidl Plus.

Ce se intampla daca cardul de debit/credit a expirat sau a fost blocat?
Daca cardul tau a expirat sau a fost blocat, va trebui sa il inlocuiesti cu unul nou si sa actualizezi informatiile in aplicatia Lidl Plus.

Cum pot sa emite factura daca am facut achizitia in alta localitate?
Acceseaza sectiunea de facturare pe site-ul Lidl si urmeaza pasii pentru a emite factura chiar daca ai achizitionat produsele dintr-o alta locatie.

De ce colecteaza Lidl date despre utilizarea mea a aplicatiei?
Lidl colecteaza aceste date pentru a imbunatati experienta utilizatorului, pentru a personaliza ofertele si pentru a respecta legislatia in vigoare privind protectia datelor.

Cum pot sa predau in magazin aparate electrice uzate spre colectare deseuri?
Poti preda aparatele electrice uzate in magazinele Lidl care sunt dotate cu echipamente pentru colectarea acestora, conform politicii de reciclare.

Pot sa precomand produse pentru ridicare?
In prezent, Lidl nu ofera serviciul de precomanda pentru ridicare din magazin, dar poti rezerva anumite produse prin aplicatia Lidl Plus, daca aceasta optiune este disponibila.

Care sunt promotiile actuale?
Poti vizualiza promotiile actuale direct pe site-ul Lidl sau in aplicatia Lidl Plus, unde vei gasi cele mai recente oferte si reduceri.

Am pierdut ceva in magazin sau in parcare. Ce pot face?
Daca ai pierdut un obiect, contacteaza magazinul Lidl unde ai fost si intreaba daca acesta a fost gasit si predat in departamentul de obiecte pierdute.

Cum pot sa aplic pentru un job la Lidl?
Pentru a aplica la un job, acceseaza sectiunea „Cariera” de pe site-ul Lidl, unde vei gasi ofertele disponibile si formularul pentru trimiterea CV-ului.

De ce codul QR al cardului meu digital nu functioneaza?
Asigura-te ca ai o conexiune buna la internet si ca aplicatia Lidl Plus este actualizata la ultima versiune. Daca problema persista, incearca sa redeschizi aplicatia sau contacteaza suportul.

Cum pot sa ma autentific in aplicatia Lidl Pay?
Autentifica-te in aplicatia Lidl Plus, iar din sectiunea Lidl Pay vei putea sa platesti folosind cardul sau alte metode de plata configurate.

Unde pot gasi informatii despre substantele din compozitia produselor?
Detaliile privind substantele din compozitia produselor sunt afisate pe etichetele produselor sau pe site-ul Lidl in descrierea fiecarui articol.

Cum pot sa schimb marimea unui articol de imbracaminte?
Poti schimba marimea unui articol de imbracaminte in termen de 30 de zile de la achizitie, cu conditia sa fie intr-o stare buna si sa ai bonul de cumparare.

Ce fac daca am uitat codul PIN pentru deblocarea acumulatorului Parkside?
Pentru a reseta PIN-ul, urmeaza instructiunile din manualul de utilizare sau contacteaza suportul Parkside pentru asistenta.

Ce masuri de preventie s-au luat pentru reducerea contaminarii cu COVID-19?
Lidl a implementat masuri de siguranta pentru a proteja clientii si angajatii, inclusiv igienizarea frecventa a magazinelor si distantarea sociala.

Cum pot plati cu Lidl Pay intr-un magazin Lidl?
La casa sau la SelfPay, deschide aplicatia Lidl Plus, selecteaza optiunea Lidl Pay si scaneaza codul QR sau foloseste metoda de plata aleasa pentru a finaliza tranzactia.

Ce sunt notificarile si alertele din aplicatia Lidl Plus?
Notificarile si alertele sunt mesaje trimise in aplicatie pentru a te informa despre promotii, reduceri sau oferte personalizate.

Care sunt statiile Lidl unde imi pot incarca masina electrica?
Lidl ofera statii de incarcare pentru masini electrice in anumite locatii. Detalii despre acestea pot fi gasite pe site-ul Lidl.

Cum pot sa ma dezabonez de la programul Lidl Plus?
Poti dezactiva participarea in programul Lidl Plus direct din setarile aplicatiei sau prin stergerea contului tau din aplicatie.

Ce sa fac daca am o reclamatie?
Pentru reclamatii, poti contacta serviciul de asistenta Lidl prin formularul disponibil pe site-ul lor sau prin alte canale de comunicare mentionate in sectiunea „Contact”.

Servicii si oferte pentru clienti

Lidl Romania pune la dispozitia clientilor o diversitate de produse si servicii, toate disponibile pe site-ul oficial. In oferta sa se regasesc atat produse alimentare, precum legume, fructe si carne, cat si articole nealimentare, inclusiv electronice si produse de uz casnic, adaptate pentru nevoile diverse ale consumatorilor. Pentru cei care doresc sa profite de reduceri si oferte exclusiviste, Lidl ofera aplicatia mobila Lidl Plus. Aceasta permite utilizatorilor sa acceseze cupoane digitale, sa urmareasca istoricul bonurilor de cumparaturi si sa primeasca oferte personalizate.

De asemenea, in cadrul site-ului se regasesc si sectoare dedicate produselor pentru bebelusi, sub marca Lupilu, sau accesorii pentru bucatarie, sub brandul Bucataria Lidl, fiecare dintre acestea oferind articole accesibile si de calitate. Pentru pasionatii de lucrari casnice si de gradinarit, Lidl propune gama PARKSIDE®, un brand propriu ce cuprinde unelte si echipamente specifice. In plus, pentru produsele nealimentare, Lidl ofera un sistem de garantie, ce permite returnarea acestora intr-un interval de timp stabilit, asigurandu-se astfel satisfactia clientilor.

Site-ul Lidl Romania este o resursa esentiala pentru clienti, oferind nu doar un magazin online, ci si o multitudine de informatii utile despre produse, oferte, locatii si contacte. Fie ca este vorba despre un produs alimentar sau un articol de uz casnic, clientii pot beneficia de o experienta de cumparare completa si accesibila. Cu o politica de preturi competitive si servicii inovative, Lidl continua sa fie un lider pe piata romaneasca de retail.

Read more

Local News