Suport Idea Bank telefon reclamatii clienti si asistenta carduri

Share

Idea Bank a fost o banca apreciata pentru flexibilitatea si solutiile personalizate pe care le-a oferit clientilor sai din Romania. In urma cesionarii activitatii catre Banca Transilvania, clientii Idea Bank beneficiaza in prezent de suport din partea BT, printr-o infrastructura moderna si servicii digitale extinse. Datele de contact Idea Bank raman esentiale pentru cei care au avut conturi, carduri sau alte produse si doresc sa gestioneze eficient tranzitia spre Banca Transilvania. Afla toate informatiile de care ai nevoie pentru a ramane conectat la serviciile bancare BT, daca ai fost client Idea Bank.

Date de contact Idea Bank

Daca esti sau ai fost client Idea Bank, este important sa cunosti datele de contact actualizate, mai ales dupa integrarea in cadrul Banca Transilvania. Indiferent daca ai nevoie de asistenta pentru conturi, carduri, aplicatii mobile sau vrei sa faci o sesizare, ai la dispozitie mai multe canale de comunicare directe si rapide, atat prin telefon, cat si online.

Telefon
4455 / 021.318.95.00 – serviciu dedicat clientilor existenti pentru asistenta legata de conturi, carduri sau servicii bancare.
0800 800 881 – apel gratuit din Romania, disponibil 24/24
+40 264 308 014 – pentru clientii aflati in afara tarii sau pentru cei care prefera o linie dedicata internationala
0264 308 028 / 8028 – pentru sesizari, solicitari detaliate si asistenta personalizata oferita de echipa BT

E-mail
[email protected] – adresa de contact generala pentru cereri, solicitari si informatii despre conturile dinainte de fuziune.
[email protected] – util pentru clarificari privind migrarea conturilor, primirea IBAN-ului nou, activarea cardurilor sau accesul in aplicatiile BT.

Social Media, suport si comunicare rapida
Acestea sunt canalele de social media utile pentru informari, noutati, actualizari si comunicare directa cu reprezentantii bancii.
Facebook
Instagram
LinkedIn
TikTok
Twitter
YouTube

Program de lucru

Serviciul Call Center al Bancii Transilvania functioneaza non-stop, 24 de ore din 24. Pentru vizite fizice in agentii, programul poate diferi in functie de locatie, iar adresele si orarul pot fi consultate pe site-ul oficial BT sau prin intermediul Call Center-ului. Echipa din agentii ofera suport complet pentru activarea cardurilor, gestionarea conturilor si consultanta personalizata.

IBAN si Cont curent Idea Bank

Incepand cu 14 iunie, toate conturile deschise la Idea Bank au fost preluate de Banca Transilvania. Clientii au primit un nou IBAN, comunicat prin posta si e-mail. Acest IBAN este obligatoriu pentru toate operatiunile bancare si poate fi aflat si prin BT Pay, BT Visual Help, Call Center sau direct din agentii BT. Conturile curente nu au comision de deschidere sau administrare, iar istoricul tranzactiilor anterioare poate fi accesat in unitati sau prin Contact Center, in functie de perioada solicitata.

Card de debit si Card de credit

Cardurile de debit Idea Bank pot fi folosite pana la 10 iunie, urmand ca din 14 iunie clientii sa foloseasca noile carduri BT: Visa Classic, Mastercard Mondo, Mastercard Gold sau Mastercard Direct. Cardurile pot fi ridicate din agentiile indicate si activate cu un cod primit prin SMS. Cardurile de credit Idea Bank au fost inlocuite cu cardurile STAR Forte si STAR Gold, care ofera beneficii precum perioada de gratie de 55 de zile si puncte STAR la cumparaturi. Atat cardurile de debit, cat si cele de credit pot fi gestionate usor prin BT Pay.

Sesizari si reclamatii

Pentru transmiterea sesizarilor, clientii au la dispozitie mai multe canale, fiecare solicitare este analizata individual si solutionata in cel mai scurt timp posibil.

Mtode de contact reclamatii
Telefon, la numerele *8028 sau 0264 308 028
Formular de contact online
Mesageria securizata din BT24
Agentii BT sau adresa scrisa transmisa la sediul central din Cluj-Napoca, str. Calea Dorobantilor nr. 30-36.

In cazul unor situatii complexe, raspunsul poate fi extins pana la maximum 30 de zile calendaristice. Clientii au dreptul de a apela la CSALB sau ANPC daca nu sunt multumiti de rezolvare.

Aplicatie mobila

Aplicatia mobila la care au acces clientii Idea Bank este BT Pay si poate fi descarcata gratuit din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Cu BT Pay poti face plati contactless, transferuri rapide, verificari de sold, blocari sau deblocari de carduri si multe altele. In plus, prin BT Visual Help poti vedea informatii despre cont, istoricul tranzactiilor si soldul direct pe telefon. Accesul este simplu – doar apelezi 0264 308 000 si primesti un link prin SMS pentru a intra in aplicatie.

Intrebari frecvente

Cum pot contacta suportul pentru clienti Idea Bank dupa preluarea de catre Banca Transilvania?
Poti suna la *4455 sau 021 318 95 00 pentru asistenta legata de produsele Idea Bank. Pentru suport din partea BT, foloseste 0800 800 881 sau +40 264 308 014, disponibile 24/7. Alternativ, poti trimite un e-mail la [email protected] sau [email protected].

Care este adresa de e-mail la care pot trimite intrebari sau sesizari legate de contul meu Idea Bank?
Pentru solicitari legate de Idea Bank poti scrie la [email protected]. Dupa preluare de catre BT, poti folosi adresa [email protected] pentru informatii si suport.

Exista un Call Center disponibil non-stop pentru fostii clienti Idea Bank?
Da, Call Center-ul Banca Transilvania este disponibil 24/7 la numerele 0800 800 881 (apel gratuit) si +40 264 308 014.

Pot obtine informatii despre contul meu vechi de la Idea Bank prin telefon?
Da, poti apela Call Center-ul la *4455 sau 021 318 95 00 pentru informatii legate de conturile anterioare. Pentru conturile actuale BT, suna la 0800 800 881 sau +40 264 308 014.

Cum aflu noul meu IBAN de la Banca Transilvania, daca am fost client Idea Bank?
IBAN-ul nou a fost trimis prin e-mail sau posta. Il poti afla si prin aplicatia BT Pay, BT Visual Help, telefonic la 0800 800 881 sau din orice unitate BT.

Unde pot trimite o reclamatie daca am avut probleme cu contul meu Idea Bank?
Poti trimite reclamatii prin formularul online de pe site-ul BT, din Internet Banking BT24, la telefon *8028 sau 0264 308 028, ori la adresa [email protected].

Care este programul de lucru pentru suportul telefonic BT, daca am nevoie de asistenta?
Suportul telefonic prin Call Center BT este disponibil non-stop, 24 de ore din 24, la 0800 800 881 sau +40 264 308 014.

Pot merge intr-o agentie BT pentru a cere informatii despre contul meu de la Idea Bank?
Da, te poti prezenta in orice unitate BT pentru asistenta. Personalul este pregatit sa te ajute cu informatii despre conturile preluate de la Idea Bank.

Unde gasesc informatii despre activarea sau primirea cardurilor BT, daca am avut card Idea Bank?
Informatiile despre cardurile noi sunt disponibile in notificarile primite, iar pentru detalii poti contacta Call Center la 0800 800 881 sau +40 264 308 014.

Pot folosi in continuare adresa [email protected] pentru orice solicitare?
Adresa [email protected] este inca activa pentru solicitari legate de perioada anterioara cesiunii. Pentru orice situatie actuala, recomandam folosirea adresei [email protected].

Servicii oferite

Clientii preluati de la Idea Bank beneficiaza de intreaga gama de servicii ale Bancii Transilvania: conturi curente, carduri de debit si de credit, economii si depozite, credite de nevoi personale, ipotecare sau pentru IMM-uri. BT ofera acces la platformele de banking online, asistenta in agentii si consultanta financiara specializata. Noii clienti pot opta si pentru abonamente de cont precum Salut, 365 sau Premium, in functie de nevoi.

Idea Bank si-a incheiat activitatea in Romania, insa clientii sai beneficiaza acum de suportul unei banci solide si bine digitalizate – Banca Transilvania. Datele de contact raman extrem de importante pentru toti cei care au nevoie de asistenta, clarificari sau informatii despre conturile si serviciile preluate. Cu suport telefonic 24/7, aplicatii mobile eficiente si agentii in toata tara, BT continua sa fie alaturi de fostii clienti Idea Bank.

Read more

Local News