Intr-o era digitala in care platile online au devenit o rutina zilnica, PayPal se remarca drept un instrument esential pentru trimiterea si primirea de bani prin internet. Fie ca este vorba despre achizitii online sau despre gestionarea unui business, PayPal faciliteaza tranzactiile rapide si sigure, oferind utilizatorilor o gama larga de servicii. Acest articol isi propune sa aduca in prim-plan informatiile utile despre platforma PayPal, oferind detalii despre serviciile sale, datele de contact si modul in care poate fi utilizat in Romania.
PayPal este un sistem de plati online folosit atat de persoane fizice, cat si de companii, care permite trimiterea si primirea de bani in siguranta, indiferent de locatie. Prin intermediul unui cont PayPal, utilizatorii pot efectua tranzactii internationale sau locale, fara a fi necesara folosirea numerarului sau a unui card bancar direct. PayPal ofera un serviciu extrem de versatil, folosit atat pentru plati in cadrul magazinelor online, cat si pentru efectuarea de transferuri intre persoane fizice sau intre afaceri si clienti.
Date de contact
Pentru orice problema sau intrebare legata de serviciile oferite, utilizatorii PayPal pot contacta echipa de suport prin mai multe canale de comunicare.
Telefon
+40 0373788536
E-mail
[email protected]
Adresa
PayPal (Europe) S.a r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg.
Website
www.paypal.com/ro
Program de lucru
Luni: 10:00 – 18:30
Marti: 10:00 – 18:30
Miercuri: 10:00 – 18:30
Joi: 10:00 – 18:30
Vineri: 10:00 – 18:30
Sambata: Inchis
Duminica: Inchis
FAQ
Cum raportez o tranzactie neautorizata sau o activitate a contului meu?
Pentru a raporta o tranzactie neautorizata, acceseaza sectiunea „Activitate” din contul tau PayPal, selecteaza tranzactia respectiva si apasa pe „Raporteaza o problema”. Urmeaza pasii indicati pentru a inregistra sesizarea.
Cum identific un e-mail sau site web PayPal fals, fraudulos sau de phishing?
Verifica intotdeauna adresa de e-mail a expeditorului si asigura-te ca URL-ul site-ului incepe cu „https://www.paypal.com”. Nu face click pe linkuri din e-mailuri nesolicitate si nu dezvalui informatii personale prin astfel de mesaje.
Cum vizualizez sau editez informatiile contului meu?
Pentru a edita informatiile contului tau, acceseaza sectiunea „Setari” din contul PayPal si poti modifica datele personale, adresele de e-mail, numerele de telefon sau adresele de livrare.
Pot schimba adresa din contul meu PayPal in alta tara?
Nu poti schimba direct tara asociata contului PayPal. Daca te muti intr-o alta tara, va trebui sa creezi un cont nou cu adresa din noua locatie.
De ce este limitat contul meu PayPal?
Contul tau poate fi limitat din mai multe motive, cum ar fi nerespectarea politicii PayPal sau activitati suspecte. Verifica sectiunea „Rezolutie” din contul tau pentru a vedea detaliile si pasii pentru a ridica limitarile.
Cum elimin o limitare din contul meu?
Pentru a elimina limitarea, urmeaza pasii indicati in sectiunea „Rezolutie” din contul tau. Poti fi nevoit sa furnizezi documente suplimentare sau sa confirmi anumite informatii.
Cum trimit bani?
Pentru a trimite bani, acceseaza sectiunea „Trimite bani” din contul PayPal, introdu adresa de e-mail a destinatarului, suma dorita si selecteaza metoda de plata.
Cum raportez la PayPal eventualele fraude, falsificare sau tranzactii neautorizate?
Acceseaza „Activitate” din contul tau, selecteaza tranzactia in cauza si apasa pe „Raporteaza o problema”. Urmeaza instructiunile pentru a raporta frauda.
Cum obtin o rambursare?
Pentru a obtine o rambursare, contacteaza vanzatorul direct sau deschide o disputa in PayPal, daca nu ai primit articolul sau nu este conform descrierii.
De ce plata pe care am trimis-o este in asteptare sau nerevendicata? Pot anula?
Platile pot fi in asteptare din cauza verificarilor de securitate sau a unui statut de „neresponsabilizat”. Daca vanzatorul nu revendica plata, aceasta poate fi anulata automat.
Mi-am uitat parola. Cum o resetez?
Acceseaza pagina de conectare si apasa pe „Ai uitat parola?”. Urmeaza pasii pentru a reseta parola prin e-mail sau numar de telefon.
Ce este o plata automata si cum actualizez sau anulez una?
Platile automate sunt plati recurente pe care le-ai setat pentru a fi efectuate periodic. Le poti actualiza sau anula in sectiunea „Plati automate” din contul tau PayPal.
De ce plata mea este in asteptare sau nu este disponibila?
Platile pot fi in asteptare din cauza verificarilor de securitate sau a unui proces de confirmare. Verifica „Activitatea” contului pentru detalii suplimentare.
Cum trimit o plata in alta moneda?
Pentru a trimite o plata in alta moneda, selecteaza optiunea „Schimba moneda” atunci cand trimiti bani si alege moneda dorita.
Cum imi schimb parola si intrebarile de securitate?
Acceseaza „Setari” in contul PayPal, apoi sectiunea „Securitate”. Aici poti schimba parola si intrebarile de securitate.
Ce este o „autorizare” si o pot anula?
O „autorizare” este o rezervare temporara a unei sume pentru o tranzactie. Aceasta poate fi anulata doar inainte de finalizarea platii, contactand comerciantul sau prin sectiunea „Activitate” din contul tau.
Pot anula o retragere din contul meu PayPal?
Retragerile de fonduri din contul tau PayPal nu pot fi anulate dupa ce au fost procesate. Totusi, daca retragerea nu a fost finalizata, aceasta poate fi anulata.
Cum accept sau refuz o rambursare partiala?
Pentru a accepta sau refuza o rambursare partiala, acceseaza „Dispute” din contul tau PayPal si urmeaza instructiunile corespunzatoare.
Cum adaug bani in contul meu PayPal de la banca mea?
Pentru a adauga bani in contul tau PayPal, leaga un cont bancar si foloseste optiunea „Adauga bani” din sectiunea „Portofel”.
Cum retrag bani in contul meu bancar?
Pentru a retrage bani, acceseaza sectiunea „Portofel” din contul tau PayPal, selecteaza „Retrage fonduri” si alege contul bancar.
Ce conturi bancare si carduri de debit sunt eligibile pentru transfer instantaneu?
Pentru a beneficia de transfer instantaneu, contul tau bancar trebuie sa fie eligibil pentru acest tip de transfer, iar cardul tau de debit trebuie sa fie acceptat de PayPal.
Cum trimit bani prin PayPal.Me?
Acceseaza „PayPal.Me”, creeaza-ti un link personalizat si trimite-l persoanei de la care vrei sa primesti bani. Acestia vor folosi link-ul pentru a efectua plata.
Cum primesc bani prin PayPal?
Pentru a primi bani, trimite persoanei care doreste sa te plateasca adresa ta de e-mail asociata contului PayPal. Banii vor fi adaugati automat in contul tau.
Cum accept plati cu PayPal?
Pentru a accepta plati, asigura-te ca ai cont PayPal activ si ca ai furnizat adresa de e-mail corecta pentru plati.
Care sunt taxele pentru conturile PayPal?
Taxele PayPal pot varia in functie de tipul de tranzactie (pentru plati internationale, transferuri etc.). Detaliile complete despre taxe sunt disponibile in sectiunea „Taxe” a contului tau.
Cum vad sau editez informatiile contului meu?
Pentru a edita informatiile contului, acceseaza „Setari” din contul tau PayPal, unde poti actualiza datele personale, adresele de e-mail, numerele de telefon si alte informatii.
Cum adaug, elimin sau actualizez o adresa de e-mail in contul meu PayPal?
Acceseaza sectiunea „Setari” si la „Informatiile de contact” poti adauga, modifica sau sterge o adresa de e-mail.
Pot schimba adresa din contul meu PayPal intr-o alta tara?
Nu poti schimba tara asociata contului PayPal. Va trebui sa deschizi un cont nou in noua tara.
Cum imi confirm numarul de telefon?
Pentru a confirma numarul de telefon, intra in „Setari”, selecteaza „Numere de telefon” si urmeaza pasii pentru a verifica numarul cu un cod trimis prin SMS.
Cum imi confirm adresa de expediere pe PayPal?
Pentru a confirma adresa de expediere, intra in „Setari” si adauga adresa dorita. Urmeaza pasii pentru a confirma aceasta adresa printr-un cod trimis la locatia respectiva.
Cum imi inchid contul PayPal?
Acceseaza „Setari”, apoi sectiunea „Cont” si selecteaza „Inchide contul”. Urmeaza pasii pentru a finaliza procesul.
Cum vad si descarc declaratiile si rapoartele?
In sectiunea „Activitate”, poti vizualiza si descarca declaratiile financiare si rapoartele necesare.
Cum imi confirm identitatea? (CIP)
Pentru a-ti confirma identitatea, vei trebui sa furnizezi documente de identificare in sectiunea „Rezolutie” din contul tau.
Cum verific starea platii mele?
Acceseaza sectiunea „Activitate” din contul PayPal si vizualizeaza starea fiecarei plati efectuate.
Cum inchid contul PayPal al unei rude decedate?
Pentru a inchide un cont PayPal al unei persoane decedate, contacteaza serviciul clienti PayPal si furnizeaza documentele necesare.
Cum imi verific contul PayPal?
Contul tau PayPal este verificat daca ai completat procesul de adaugare si confirmare a unui cont bancar sau a unui card de credit.
Cum fac upgrade sau downgrade contului meu PayPal?
Pentru a schimba tipul contului, acceseaza sectiunea „Setari” si alege optiunea corespunzatoare pentru contul tau.
Cum pot contacta serviciul pentru clienti PayPal?
Poti contacta serviciul clienti PayPal prin optiunea „Contact” din contul tau sau apeland la numarul de telefon specificat pe site-ul PayPal.
Care este numarul meu de cont PayPal?
PayPal nu are un „numar de cont” traditional. Insa poti utiliza adresa de e-mail asociata contului tau pentru a efectua tranzactii.
Care este diferenta dintre platile de prieteni si familie sau de bunuri si servicii?
Platile de prieteni si familie nu implica taxe, fiind destinate transferurilor intre persoane, pe cand platile de bunuri si servicii implica taxe si sunt protejate de politica de protectie a cumparatorului.
De ce primesc e-mailuri sau mesaje de la PayPal cand nu am un cont?
Daca ai primit un e-mail de la PayPal fara a avea un cont, este posibil sa fie o tentativa de phishing. Verifica intotdeauna sursa e-mailului.
Care este diferenta dintre conturile personale si cele de afaceri?
Conturile personale sunt pentru utilizatorii individuali care trimit si primesc bani, in timp ce conturile de afaceri sunt pentru companii si comercianti care accepta plati pentru bunuri si servicii.
Ce ar trebui sa fac daca sunt blocat in contul meu?
Daca nu te poti conecta la contul PayPal, incearca sa resetezi parola sau contacteaza serviciul clienti pentru a rezolva problema.
De ce trebuie sa fac un control de securitate?
Un control de securitate poate fi necesar pentru a proteja contul tau de activitati neautorizate, mai ales daca PayPal detecteaza tranzactii suspecte.
Cum blochez sau deblochez un alt utilizator PayPal?
Pentru a bloca sau debloca un utilizator, mergi la „Setari” si acceseaza sectiunea „Blocare utilizator”.
De ce sunt suspendat de la Protectia vanzatorului PayPal? Cum devin din nou eligibil?
Suspensia poate aparea din cauza unor probleme cu contul tau sau a unor dispute nerezolvate. Pentru a fi din nou eligibil, trebuie sa rezolvi aceste probleme si sa urmezi pasii din „Rezolutie”.
Cum raportez abuzul cumparatorului?
Daca suspectezi abuzul cumparatorului, poti raporta incidentul din sectiunea „Rezolutie” din contul tau.
PayPal acopera achizitia mea daca exista o problema?
PayPal ofera protectie a cumparatorilor in cazul in care articolele nu sunt livrate sau nu corespund descrierii. Poti deschide o disputa pentru a obtine o rambursare.
Ce este Protectia vanzatorului PayPal?
Protectia vanzatorului PayPal ofera protectie pentru vanzatori in cazul unor plati neautorizate sau dispute legate de achizitii.
Cum conectez un cont bancar la contul meu PayPal?
Pentru a adauga un cont bancar, acceseaza „Portofel” si alege optiunea „Adauga cont bancar”. Urmeaza pasii pentru a conecta contul bancar la PayPal.
Servicii si oferte puse la dispozitie clientilor PayPal
Platforma PayPal ofera o serie de servicii adaptate diferitelor nevoi ale utilizatorilor. Printre principalele functionalitati se numara:
Shop and Buy
Posibilitatea de a cumpara produse online in siguranta, protejandu-ti informatiile bancare.
Send Money
Permite trimiterea rapida si sigura de bani catre prieteni, familie sau afaceri, atat la nivel national cat si international.
Get Paid
Acceptarea platilor pentru vanzatori si business-uri, atat pe website-uri, cat si prin facturare.
Pay Online
Plata pentru produse sau servicii de pe diverse platforme de comert electronic, fara a fi necesar sa iti partajezi datele cardului bancar.
Make Payments
Tranzactii diverse, cum ar fi achizitionarea de servicii si abonamente.
Global Payment Processing
Procesarea platilor internationale, oferind o solutie rapida pentru companiile care vand pe pietele externe.
PayPal reprezinta o solutie excelenta pentru persoanele care doresc sa efectueze tranzactii financiare rapide si sigure online. Fie ca este vorba despre cumparaturi online, trimiterea de bani in intreaga lume sau gestionarea platilor pentru afaceri, PayPal ofera o platforma fiabila si usor de utilizat. Cu un serviciu de suport accesibil si multiple optiuni de contact, PayPal isi demonstreaza eficienta si utilitatea in economia digitala globala. Fie ca esti un consumator sau un antreprenor, PayPal poate fi alegerea potrivita pentru gestionarea platilor tale online.