Revolut suport clienti rapid prin telefon si chat

Share

Revolut este o platforma financiara online, care ofera o gama larga de servicii destinate atat persoanelor fizice, cat si companiilor. Acesta este un serviciu digital care include conturi bancare, carduri de debit, optiuni de schimb valutar, plati internationale, dar si functii de economisire si investitii. Scopul principal al site-ului Revolut este de a oferi utilizatorilor posibilitatea de a-si gestiona banii intr-un mod simplu si eficient, fara a fi nevoie de banci traditionale sau comisioane ascunse. In Romania, Revolut este disponibil in limba romana si isi extinde constant oferta de produse financiare.

Revolut a fost lansat in 2015 de catre Nikolay Storonsky si Vlad Yatsenko, avand ca scop initial facilitarea tranzactiilor internationale cu un schimb valutar mai avantajos si fara taxe ascunse. De la infiintarea sa, compania a crescut exponential, extinzandu-se in multiple tari, inclusiv in Romania. In prezent, Revolut este una dintre cele mai mari platforme fintech din lume, avand milioane de utilizatori activi si o gama variata de produse financiare inovative.

Date de contact

Pentru a contacta Revolut, utilizatorii au mai multe optiuni, in functie de nevoile lor.

Telefon
+37052143608 (taxe pot aplica)

E-mail
[email protected]
[email protected]
formalcomplaints@revolut

Sediul companiei
Zalgirio str. 90, 09303 Vilnius, Lituania

Sediul social
Westferry Circus, nr. 7, Canary Wharf, Londra, Anglia, E14 4HD.

Website
www.revolut.com/ro-RO/

Program de lucru

Revolut este disponibil 24/7, astfel incat utilizatorii pot contacta echipa in orice moment al zilei sau al noptii pentru asistenta.

FAQ

Cum pot sa imi confirm identitatea?
Pentru a-ti confirma identitatea, trebuie sa urmezi pasii din aplicatia Revolut, unde ti se va solicita sa incarci o fotografie cu documentul de identitate si o poza cu fata ta. Asigura-te ca documentul este vizibil si ca fotografia este clara.

Cum pot sa schimb adresa de e-mail asociata contului meu Revolut?
Pentru a schimba adresa de e-mail, acceseaza setarile contului din aplicatia Revolut. Vei gasi optiunea de a modifica adresa de e-mail si iti va fi solicitat sa confirmi modificarea.

Cum pot sa schimb numarul de telefon asociat contului meu?
Pentru a schimba numarul de telefon, trebuie sa te autentifici in aplicatie, sa mergi la sectiunea „Setari” si sa urmezi pasii pentru actualizarea acestuia. Vei primi un cod de verificare pe noul numar de telefon.

Cum imi pot actualiza informatiile fiscale?
Acceseaza aplicatia Revolut si mergi la sectiunea „Setari fiscale” pentru a actualiza informatiile tale. Asigura-te ca ai toate documentele necesare la indemana, daca sunt solicitate.

Ce trebuie sa fac daca am pierdut accesul la un dispozitiv pe care aveam stocate cheile de logare?
Daca ai pierdut accesul la dispozitivul unde aveai cheile de logare, contactand suportul Revolut vei primi instructiuni detaliate pentru a-ti recupera accesul.

Cum pot sa deschid un cont Revolut pentru un minor?
Pentru a deschide un cont Revolut pentru un minor, parintele sau tutorele trebuie sa aplice prin aplicatia Revolut si sa urmeze pasii necesari pentru a configura contul.

Cum imi inchid contul Revolut?
Pentru a-ti inchide contul, acceseaza aplicatia Revolut si contacteaza serviciul de suport pentru a solicita inchiderea acestuia. Asigura-te ca ai transferat toate fondurile inainte de a inchide contul.

Ce se intampla daca soldul contului meu devine negativ?
Daca soldul contului tau devine negativ, va trebui sa depui bani in cont pentru a-l acoperi. In caz contrar, este posibil sa iti fie aplicate taxe suplimentare sau sa iti fie restrictionat accesul la cont.

Cum pot sa comand un card fizic Revolut?
Pentru a comanda un card fizic, acceseaza aplicatia Revolut, mergi la sectiunea „Carduri” si urmeaza pasii pentru a solicita un card. Livrarea poate dura cateva zile lucratoare.

Cum pot sa imi activez cardul fizic Revolut?
Pentru a activa cardul fizic, trebuie sa-l primesti acasa si sa urmezi instructiunile din aplicatia Revolut, care includ scanarea unui cod QR sau introducerea manuala a datelor cardului.

Cum pot sa schimb planul Revolut la unul superior?
Daca doresti sa treci la un plan superior, acceseaza aplicatia Revolut, mergi la sectiunea „Planuri” si alege planul care ti se potriveste. Vei putea plati diferenta corespunzatoare pentru upgrade.

Cum pot sa adaug bani in contul meu Revolut?
Poti adauga bani in contul tau Revolut prin transfer bancar, folosind un card bancar sau prin depunerea de numerar la un punct de colectare partener Revolut.

Cum pot sa efectuez un transfer international cu Revolut?
Pentru a face un transfer international, deschide aplicatia Revolut si acceseaza sectiunea „Plati”. Introdu datele beneficiarului si selecteaza valuta in care vrei sa efectuezi transferul.

Cum pot sa protejez cardul meu Revolut?
Poti activa diverse masuri de securitate in aplicatia Revolut, cum ar fi blocarea temporara a cardului, schimbarea PIN-ului sau setarea unui plafon zilnic de cheltuieli.

Cum pot sa aflu comisioanele aplicate contului meu Revolut?
Pentru a verifica comisioanele, acceseaza aplicatia Revolut si mergi la sectiunea „Tarife si comisioane” din setarile contului. Aici vei gasi informatiile actualizate despre taxele aplicabile.

Cum pot sa imi gasesc PIN-ul cardului Revolut?
PIN-ul cardului Revolut poate fi vizualizat din aplicatie, mergand la sectiunea „Carduri” si selectand optiunea de a vedea detaliile cardului tau, inclusiv PIN-ul. Daca l-ai uitat, il poti reseta din aplicatie.

Cum pot sa comand un card fizic Revolut?
Pentru a comanda un card fizic, deschide aplicatia Revolut, acceseaza sectiunea „Carduri” si urmeaza pasii pentru a solicita un card. Livrarea acestuia poate dura cateva zile lucratoare.

Cum imi pot activa cardul fizic Revolut?
Dupa ce primesti cardul fizic, deschide aplicatia Revolut, acceseaza sectiunea „Carduri” si urmeaza pasii pentru activarea acestuia. Este posibil sa trebuiasca sa introduci un cod sau sa urmezi un alt proces de securitate.

Ce trebuie sa fac daca cardul meu fizic nu functioneaza?
Daca intampini probleme cu cardul fizic, incearca sa il blochezi si sa il deblochezi din aplicatia Revolut. Daca problema persista, contacteaza suportul Revolut pentru asistenta suplimentara.

Cum pot sa creez un card virtual?
Pentru a crea un card virtual, deschide aplicatia Revolut si acceseaza sectiunea „Carduri”. Alege optiunea de a adauga un card virtual si urmeaza pasii pentru a-l configura.

Cum folosesc un card virtual Revolut?
Un card virtual poate fi folosit pentru a efectua plati online, la fel ca un card fizic. Detaliile cardului sunt disponibile in aplicatia Revolut si le poti folosi pentru a face cumparaturi pe internet.

Cate carduri virtuale pot crea?
Poti crea mai multe carduri virtuale din aplicatia Revolut, in functie de planul pe care il ai. Verifica limitele si conditiile planului tau pentru a afla cate carduri virtuale sunt permise.

Cum pot sa blochez o plata cu cardul catre un comerciant?
Pentru a bloca un comerciant, acceseaza aplicatia Revolut, mergi la istoricul platilor si selecteaza tranzactia respectiva. Vei gasi optiunea de a bloca comerciantul.

De ce a fost refuzata plata cu cardul meu?
Plata poate fi refuzata din diverse motive, inclusiv fonduri insuficiente, probleme de securitate, sau din cauza unei restrictii aplicate pe contul tau. Verifica detaliile tranzactiei si contacteaza suportul daca problema persista.

Ce este Conversia Valutara Dinamica (DCC)?
Conversia Valutara Dinamica (DCC) permite comerciantilor sa converteasca preturile intr-o moneda locala atunci cand platesti cu cardul in strainatate. Este important sa fii atent la ratele de schimb aplicate, care pot fi mai mari decat cele obtinute prin Revolut.

Cum pot retrage bani dintr-o moneda straina folosind Revolut?
Pentru a retrage bani dintr-o moneda straina, asigura-te ca ai adaugat acea moneda in contul tau Revolut. Poti retrage bani din ATM-uri la cursul de schimb preferat, in limita limitelor impuse de planul tau.

Cum pot sa imi gestionez platile abonamentelor catre comercianti?
Acceseaza aplicatia Revolut si mergi la sectiunea „Plati” pentru a vizualiza si administra abonamentele tale active. Aici poti vedea toate platile recurente si poti modifica sau anula orice abonament.

Cum pot trimite bani catre alti utilizatori Revolut?
Deschide aplicatia Revolut, acceseaza sectiunea „Plati” si cauta utilizatorul catre care vrei sa trimiti bani. Poti trimite bani rapid folosind numarul lor de telefon sau adresa de e-mail asociata contului Revolut.

Care sunt comisioanele pentru transferurile bancare?
Comisioanele pentru transferurile bancare depind de tipul de transfer (local sau international), valuta aleasa si planul tau Revolut. Verifica sectiunea „Tarife” din aplicatie pentru detalii exacte.

Ce trebuie sa fac daca transferul meu bancar esueaza?
Daca transferul tau bancar esueaza, verifica detaliile contului pentru a te asigura ca sunt corecte. In cazul in care totul este in regula, contacteaza suportul Revolut pentru a investiga motivul esecului.

Cum pot sa verific detaliile expeditorului pentru un transfer primit?
Poti verifica detaliile expeditorului din istoricul transferurilor din aplicatia Revolut. Daca ai nelamuriri, contacteaza expeditorul sau suportul Revolut pentru clarificari suplimentare.

Cum pot sa anulez un transfer trimis catre un cont bancar?
Daca transferul nu a fost inca procesat, poti solicita anularea acestuia direct din aplicatie. In cazul in care transferul a fost deja procesat, va trebui sa contactezi banca destinatarului pentru a solicita returnarea fondurilor.

Ce pot face daca am trimis fonduri catre un cont Revolut gresit?
Daca ai trimis fonduri catre un cont gresit, incearca sa contactezi imediat persoana sau serviciul catre care ai trimis banii pentru a solicita returnarea acestora. Din pacate, Revolut nu poate anula sau modifica un transfer odata ce a fost finalizat, dar poti contacta echipa de suport pentru ajutor suplimentar.

Cum functioneaza Revolut Messenger?
Revolut Messenger iti permite sa trimiti mesaje si sa efectuezi plati rapide catre alti utilizatori Revolut. Este o metoda convenabila pentru a face plati si a comunica direct din aplicatie.

Cum imi configurez platile programate catre un alt utilizator Revolut?
Pentru a programa o plata catre un alt utilizator Revolut, deschide aplicatia si acceseaza sectiunea „Plati”. Alege persoana careia vrei sa-i trimiti bani, selecteaza „Plata programata” si alege data si suma dorita.

Ce pot face daca nu am primit un transfer trimis de la un alt cont Revolut?
Daca nu ai primit transferul, verifica-ti detaliile contului si asigura-te ca nu exista restrictii sau blocaje. Daca totul este in regula, contacteaza echipa de suport Revolut pentru a investiga problema.

Revolut percepe comisioane pentru transferurile programate?
Revolut nu percepe comisioane pentru transferurile programate intre utilizatori Revolut, dar este important sa verifici politica ta tarifara in aplicatie, deoarece anumite servicii sau monede pot avea taxe suplimentare.

Ce se intampla daca nu am un sold suficient pentru transferul programat?
Daca nu ai fonduri suficiente in momentul procesarii unui transfer programat, acesta va fi respins. Vei primi o notificare pentru a te informa ca transferul nu a fost realizat din cauza soldului insuficient.

Cum pot adauga bani in contul meu Revolut?
Poti adauga bani in contul tau Revolut prin transfer bancar, folosind Apple Pay sau Google Pay, sau printr-o depunere de numerar intr-unul dintre partenerii autorizati, daca acest serviciu este disponibil in tara ta.

Este sigur sa adaug bani dintr-un cont asociat?
Da, este sigur sa adaugi bani dintr-un cont asociat. Revolut utilizeaza masuri de securitate avansate pentru a proteja tranzactiile si informatiile financiare.

De ce nu pot adauga bani dintr-un cont asociat?
Daca intampini dificultati la adaugarea banilor dintr-un cont asociat, asigura-te ca informatiile contului sunt corecte si ca nu exista restrictii pe contul tau sau pe contul asociat. Daca problema persista, contacteaza suportul Revolut pentru asistenta.

Cum incep cu Revolut X?
Pentru a incepe cu Revolut X, deschide aplicatia Revolut, acceseaza sectiunea „Investitii” si urmeaza pasii pentru a-ti configura contul si a incepe tranzactionarea. Este necesar sa ai un cont Revolut activ si sa indeplinesti cerintele specifice pentru a utiliza Revolut X.

Care sunt comisioanele pentru Revolut Ramp?
Comisioanele pentru Revolut Ramp depind de serviciile pe care le folosesti, de tipul de plata si de tara in care te afli. Detaliile exacte ale comisioanelor pot fi gasite in aplicatia Revolut, in sectiunea „Tarife”.

Cum obtin un extras complet al tranzactiei mele Ramp?
Pentru a obtine un extras complet al tranzactiei tale Ramp, acceseaza istoricul tranzactiilor din aplicatia Revolut si selecteaza tranzactia pentru care vrei sa primesti mai multe detalii. Poti descarca un raport complet direct din aplicatie.

Cum pot adauga sau retrage bani prin intermediul Fondurilor flexibile de investitii?
Pentru a adauga sau retrage bani din Fondurile flexibile de investitii, deschide aplicatia Revolut si acceseaza sectiunea „Investitii”. Aici vei gasi optiuni pentru a gestiona portofoliul tau de fonduri si a adauga sau retrage fonduri in conformitate cu optiunile disponibile.

Banii mei sunt in siguranta atunci cand investesc cu Fonduri flexibile de investitii?
Da, Fondurile flexibile de investitii oferite prin Revolut sunt gestionate in conformitate cu reglementarile financiare, iar fondurile tale sunt protejate prin masuri de securitate avansate.

Cum pot inchide un portofoliu de fonduri flexibile de investitii?
Pentru a inchide un portofoliu de Fonduri flexibile de investitii, deschide aplicatia Revolut, acceseaza sectiunea „Investitii” si selecteaza optiunea de a inchide portofoliul dorit. Urmeaza pasii indicati pentru a finaliza procesul.

Exista comisioane pentru fondurile flexibile de investitii?
Da, exista comisioane asociate cu Fondurile flexibile de investitii. Aceste comisioane sunt specificate in aplicatie si depind de tipul de fond si de serviciile alese. Asigura-te ca verifici detaliile inainte de a investi.

Servicii si oferte Revolut

Revolut pune la dispozitie o gama larga de servicii financiare accesibile prin aplicatia sa mobila, disponibila pentru descarcare pe dispozitivele Android si iOS. Printre aceste servicii se numara deschiderea de conturi curente in multiple valute, care permit utilizatorilor sa primeasca plati si sa efectueze transferuri internationale. De asemenea, cardurile de debit Revolut faciliteaza plati atat online, cat si in locatii fizice, beneficiind de cursuri de schimb avantajoase.

Una dintre trasaturile distinctive ale Revolut este posibilitatea de a trimite bani in orice colt al lumii, la rate de schimb competitive, eliminand astfel taxele mari asociate cu transferurile internationale traditionale. Platforma ofera si optiuni de investitii, permitand utilizatorilor sa cumpere actiuni, criptomonede si metale pretioase direct din aplicatie, intr-un mod simplu si rapid.

Revolut se remarca si prin functia „Vaults”, care ajuta utilizatorii sa economiseasca bani automat, punandu-i deoparte pentru obiective financiare personalizate. In plus, platforma include si optiuni de asigurari, cum ar fi cele pentru calatorii si sanatate, care pot fi achizitionate direct din aplicatie.

Pentru a raspunde nevoilor variate ale utilizatorilor, Revolut ofera mai multe planuri de abonament, precum Standard (care este gratuit), Plus, Premium, Metal si Ultra, fiecare dintre ele avand beneficii suplimentare, cum ar fi suport prioritar, asigurari extinse si limite mai mari pentru tranzactionare. Aceste planuri sunt concepute pentru a oferi utilizatorilor o experienta personalizata, adaptata stilului lor de viata financiar.

Caracteristici unice ale Revolut

Revolut a reusit sa castige popularitate datorita caracterului sau inovator si a modului in care imbina o varietate de servicii financiare intr-o singura aplicatie mobila. Unul dintre aspectele care il diferentiaza este posibilitatea de a efectua schimburi valutare la cursuri interbancare, fara taxe ascunse, ceea ce face procesul mult mai transparent si accesibil. In plus, platforma ofera transferuri internationale rapide si fara costuri mari, facilitand tranzactiile fara a impune taxele mari asociate cu bancile traditionale.

Revolut permite si investitii directe din aplicatie, oferind utilizatorilor posibilitatea de a achizitiona actiuni, criptomonede sau metale pretioase, fara a fi nevoie de un broker extern. De asemenea, compania pune la dispozitie planuri de abonament care pot fi personalizate, oferind utilizatorilor diverse beneficii, cum ar fi avantaje pentru calatorii sau economii. Aceste caracteristici fac ca Revolut sa fie o solutie financiara flexibila si completa, care se deosebeste de bancile conventionale prin transparenta sa si capacitatea de a raspunde rapid nevoilor diverse ale utilizatorilor.

Revolut a reusit sa schimbe modul in care utilizatorii din Romania si din intreaga lume isi gestioneaza finantele, oferind o gama variata de servicii financiare accesibile direct din aplicatie. De la conturi curente si plati internationale, pana la investitii si economii, Revolut se remarca prin inovatie si usurinta in utilizare. Cu un serviciu de suport disponibil non-stop si planuri de abonament personalizabile, Revolut continua sa fie un partener de incredere pentru milioane de utilizatori.

Read more

Local News