Orange Romania este o subsidiara a grupului Orange, un lider global in domeniul telecomunicatiilor. Compania a fost prezenta pe piata din Romania inca din 1997 si a evoluat rapid pentru a deveni un jucator major in telecomunicatii, atat in sectorul mobil, cat si in cel fix. Pe site-ul oficial, utilizatorii pot gasi informatii detaliate despre serviciile de telefonie mobila, internet si televiziune oferite, precum si solutii pentru managementul abonamentelor, plati si alte optiuni.
Orange Romania a fost infiintata sub denumirea de MobilRom, iar in 2002, compania a fost preluata de grupul francez Orange. De-a lungul decadelor, Orange a reusit sa isi extinda serviciile si infrastructura, devenind una dintre cele mai importante companii din domeniu. Astazi, Orange Romania ofera solutii integrate care includ servicii de telefonie mobila, internet fix, televiziune si solutii de business.
Date de contact
Pentru orice informatii suplimentare sau asistenta, clientii pot contacta Orange prin diferite modalitati.
Iata cateva dintre cele mai relevante optiuni.
Telefon
Serviciul Clienti Orange Romania si Orange (Orange Romania Communications): 300
Serviciul Suport Clienti: 401
Serviciul Suport Clienti in roaming: +40374300300
Serviciul Clienti in limba maghiara: 474 / 0744.940.474
Serviciul Clienti pentru persoane cu deficiente de auz: 228
Serviciul Clienti YOXO: 300 / +40374300300
E-mail
[email protected]
[email protected]
Chat Djingo
Disponibil pe site-ul oficial și în aplicația My Orange, Djingo este un asistent virtual care poate ajuta cu informații despre diverse probleme legate de conturi și servicii.
Adresă fizica
Cladirea Tandem, Str. Matei Millo nr. 5, sector 1, Bucuresti.
Website
www.orange.ro
Programul de lucru
Pentru abonati persoane fizice si PrePay
Luni: 08:00 – 20:00
Marti: 08:00 – 20:00
Miercuri: 08:00 – 20:00
Joi: 08:00 – 20:00
Vineri: 08:00 – 20:00
Sambata: 09:00 – 18:00
Duminica: 09:00 – 18:00
Pentru persoane juridice (micii intreprinzatori)
Luni: 08:00 – 20:00
Marti: 08:00 – 20:00
Miercuri: 08:00 – 20:00
Joi: 08:00 – 20:00
Vineri: 08:00 – 20:00
Sambata: Inchis
Duminica: Inchis
Pentru companii mari si mijlocii
Luni: 08:00 – 20:00
Marti: 08:00 – 20:00
Miercuri: 08:00 – 20:00
Joi: 08:00 – 20:00
Vineri: 08:00 – 20:00
Sambata: 09:00 – 17:00
Duminica: Inchis
FAQ
Cum ma autentific in aplicatia Orange TV Go?
Introdu numarul tau de telefon, apoi codul de autentificare primit prin SMS si apasa pe butonul Autentifica-te. Poti, de asemenea, sa te conectezi folosind numele de utilizator al contului tau online Orange.
Am nevoie de conexiune la internet pentru a folosi aplicatia Orange TV Go?
Da, aplicatia Orange TV Go necesita o conexiune la internet, fie prin reteaua mobila, fie prin Wi-Fi.
Cum pot sa urmaresc filme si emisiuni pe toate dispozitivele mele daca am un abonament Orange de mobil?
Daca ai un abonament Orange Me, Orange Pro sau Orange Net, te poti autentifica in aplicatia Orange TV Go si viziona canalele TV incluse pe smartphone, tableta sau calculator.
Cum am acces la filme si emisiuni daca am un abonament Orange Home TV prin cablu?
Cu acest abonament, ai acces la o parte din canalele TV incluse, iar daca folosesti anumite abonamente Orange Home TV prin satelit, vei beneficia si de filme si seriale suplimentare in sectiunea Movie Go Unlimited.
Cum pot sa activez o optiune Orange TV Go?
Activeaza optiunea Orange TV Go potrivita nevoilor tale prin contul online Orange. Daca nu ai un cont, il poti crea pe site-ul oficial.
Cum inregistrez o emisiune TV in aplicatia Orange TV Go?
Intra in sectiunea Ghid TV, selecteaza emisiunea dorita si apasa pe butonul de inregistrare. Inregistrarile vor fi disponibile in sectiunea Inregistrari dupa difuzarea acestora.
Aplicatia Orange TV Go functioneaza si in roaming?
Da, poti urmari posturi TV si filme din Movie Go Unlimited in Spatiul Economic European, iar traficul de internet va fi contorizat conform ofertei tale de date.
Cum pot verifica daca am serviciul roaming activ pe abonament?
Verifica in contul tau online Orange sau contacteaza Serviciul Clienti pentru a confirma daca roamingul este activ pe abonament.
Cum activez serviciul Roaming pentru abonamente?
Acceseaza contul tau online Orange sau contacteaza Serviciul Clienti pentru a activa serviciul Roaming pe abonamentul tau.
Ce este eSIM si cum pot sa trec la acest serviciu?
eSIM este o cartela SIM virtuala. Poti solicita trecerea la eSIM din contul tau My Orange si vei primi un cod de activare pentru a instala profilul pe telefonul tau compatibil.
Cum schimb cartela SIM PrePay si cat costa?
Poti schimba cartela SIM PrePay din contul tau My Orange sau la un magazin Orange, iar costul poate varia in functie de tipul de cartela solicitata.
Cum pot sa comand o cartela SIM de alta forma din My Orange?
Intra in contul tau My Orange si urmeaza pasii pentru a comanda o cartela SIM de tipul dorit.
Cum aflu detalii despre abonamentul meu?
Poti verifica detalii despre abonament direct in contul tau online Orange sau apeland la Serviciul Clienti.
Ce acte sunt necesare pentru a incheia un abonament nou la Orange?
Pentru a incheia un abonament, vei avea nevoie de un act de identitate valid (carte de identitate sau pasaport) si, daca este cazul, un certificat de nastere pentru minorii sub 14 ani.
Cum pot sa trec de la o cartela PrePay la un abonament Orange?
Poti trece de la o cartela PrePay la un abonament Orange direct din contul tau online sau printr-o vizita intr-un magazin Orange.
Pot schimba abonamentul inainte de expirarea perioadei minime contractuale?
Da, poti schimba abonamentul inainte de expirarea perioadei minime contractuale, dar este posibil sa existe costuri suplimentare sau penalitati pentru modificarea acestuia inainte de termen.
Pe ce perioada pot incheia un abonament Orange?
Abonamentele Orange sunt disponibile pe perioade de 12 sau 24 de luni, in functie de oferta aleasa.
Ce trebuie sa stiu despre serviciile digitale incluse in abonamentele Orange?
Serviciile digitale incluse in abonamentele Orange pot varia, dar de obicei includ acces la aplicatii, servicii de streaming si optiuni de internet mobil. Detaliile exacte sunt specificate in fiecare oferta.
Unde pot gasi contractul de furnizare a serviciilor?
Contractul de furnizare a serviciilor Orange poate fi gasit in contul tau My Orange sau ti-l poate fi furnizat la cerere de catre un reprezentant Orange.
Pot activa sau modifica optiuni pentru abonamentul meu?
Da, poti activa sau modifica optiuni pentru abonamentul tau prin My Orange, in aplicatia mobila sau apeland serviciul clienti.
Cum portez online un numar de telefon in reteaua Orange?
Pentru a porta un numar in reteaua Orange, trebuie sa completezi cererea de portare online pe site-ul Orange sau prin aplicatia My Orange, urmand pasii indicati.
Cum imi pot porta numarul de abonament in reteaua Orange?
Poti porta numarul de abonament in reteaua Orange completand cererea de portare, fie online, fie direct intr-un magazin Orange.
Cum activez sau dezactivez serviciul Apeluri Internationale?
Serviciul Apeluri Internationale poate fi activat sau dezactivat din contul My Orange, din aplicatie sau prin apelarea serviciului clienti.
Cum formez un numar international?
Pentru a forma un numar international, trebuie sa incluzi prefixul international al tarii respective, urmat de numarul de telefon dorit.
Care sunt tarifele pentru apelurile internationale?
Tarifele pentru apelurile internationale depind de tara catre care suni. Poti consulta detalii exacte pe site-ul Orange sau in aplicatia My Orange.
Cum reziliez un abonament Orange?
Poti rezilia un abonament Orange inainte de termen, dar va trebui sa platesti penalitati pentru reziliere anticipata. Contacteaza serviciul clienti sau viziteaza un magazin Orange pentru a initia procesul.
Cum aflu perioada contractuala a abonamentului meu?
Perioada contractuala a abonamentului tau poate fi verificata in My Orange, pe factura ta sau contactand serviciul clienti.
Cum pot sa trec de la abonament la cartela PrePay?
Poti face trecerea de la abonament la cartela PrePay direct intr-un magazin Orange sau prin serviciul clienti.
Ce se intampla cu abonamentul meu cand perioada contractuala expira?
Dupa expirarea perioadei contractuale, abonamentul tau poate continua pe aceeasi baza sau poti modifica oferta, fara a fi necesar sa semnezi un nou contract.
Cum activez/dezactivez mesageria vocala?
Mesageria vocala poate fi activata sau dezactivata direct din telefon sau prin My Orange, din setarile de apeluri.
Cum redirectionez un apel?
Redirectionarea apelurilor se poate activa din setarile telefonului tau sau apeland serviciul clienti pentru asistenta.
Cum reincarc o cartela PrePay online cu cardul bancar?
Poti reincarca o cartela PrePay online cu cardul bancar accesand sectiunea „Reincarcare” pe site-ul Orange sau in aplicatia My Orange.
Cum reincarc cartela PrePay direct din aplicatia My Orange?
In aplicatia My Orange, acceseaza sectiunea de reincarcare si urmeaza pasii pentru a adauga credit pe cartela ta PrePay.
Cum pot sa platesc factura Orange online?
Poti plati factura Orange online folosind cardul bancar sau prin alte metode de plata disponibile in contul tau My Orange.
Cum imi pot porta numarul PrePay in reteaua Orange?
Pentru a porta un numar PrePay in reteaua Orange, trebuie sa completezi cererea de portare online sau intr-un magazin Orange, urmand pasii indicati.
Cum aflu in ce categorie se incadreaza autovehiculul meu?
Poti verifica categoria autovehiculului tau consultand documentele tehnice ale masinii (talonul) sau pe site-ul autoritatilor competente, cum ar fi Registrul Auto Roman (RAR).
Cum pot afla mai multe detalii despre plata rovinietei?
Detalii despre plata rovinietei pot fi gasite pe site-ul oficial al CNADR sau prin aplicatiile si platformele de plata, cum ar fi Orange.ro, care iti permit achizitionarea acesteia rapid.
Cat este valabila rovinieta achitata prin SMS?
Rovinieta platita prin SMS este valabila 7 zile calendaristice din momentul platii, cu exceptia cazului in care optezi pentru o perioada mai lunga.
Ce pot sa fac daca am primit un mesaj de eroare dupa confirmarea emiterii rovinietei?
Verifica statusul tranzactiei in aplicatia Orange sau contacteaza serviciul clienti pentru asistenta suplimentara.
Cum imi platesc factura pentru serviciile Orange (Orange Romania Communications) din aplicatia My Orange?
Poti plati factura direct din aplicatia My Orange, accesand sectiunea de plati si urmand pasii indicati.
Cum imi creez cont in aplicatia My Orange daca am servicii Orange (Orange Romania Communications)?
Acceseaza aplicatia My Orange, alege optiunea de creare cont si urmeaza pasii pentru a-ti adauga serviciile Orange Romania Communications.
Cum imi adaug serviciile Orange (Orange Romania Communications) in aplicatia My Orange?
Dupa ce te loghezi in aplicatie, adauga serviciile tale din sectiunea „Servicii” sau „Conturile mele”.
Cum imi schimb parola de logare in aplicatia My Orange?
Poti schimba parola din setarile aplicatiei My Orange, accesand optiunea „Resetare parola” si urmand instructiunile primite pe email.
Cum platesc factura unui prieten din aplicatia My Orange?
In aplicatia My Orange, poti alege optiunea de a plati factura altcuiva, adaugand datele acestuia si urmand pasii pentru finalizarea platii.
Cum imi recuperez parola de logare in contul meu online My Orange Fix?
Acceseaza pagina de logare a contului My Orange Fix, apasa pe „Recuperare parola” si urmeaza pasii pentru a primi o noua parola.
Cum imi activez factura electronica in contul meu online My Orange Fix?
Activeaza factura electronica din setarile contului tau My Orange Fix, in sectiunea de facturare, selectand optiunea dorita.
Cum platesc factura altcuiva din contul meu online My Orange Fix?
In sectiunea „Plati” a contului tau My Orange Fix, selecteaza optiunea de plata a unei alte facturi si completeaza datele necesare.
Cum pot sa aflu care este consumul de resurse de pe abonamentul meu?
Acceseaza aplicatia My Orange sau contul tau online pentru a verifica detaliile de consum, cum ar fi minutele, SMS-urile si datele utilizate.
Cum stiu cand mi se emite factura?
Factura ta este emisa lunar, iar data emiterii este precizata in contul tau My Orange sau in aplicatie, in sectiunea de facturare.
Cum aflu cand este scadenta factura mea?
Data scadenta este afisata in contul tau My Orange sau pe factura emisa.
Cum pot sa solicit inchiderea abonamentului meu Orange (Orange Romania Communications)?
Pentru a inchide abonamentul, trebuie sa contactezi serviciul clienti Orange si sa urmezi pasii necesari pentru rezilierea acestuia.
Cum aflu codul PUK pentru un numar de telefon Orange (Orange Romania Communications)?
Codul PUK poate fi gasit in aplicatia My Orange sau in sectiunea de detalii ale contului tau online.
Cum pot sa trimit o sesizare?
Pentru a trimite o sesizare, acceseaza sectiunea „Contact” din aplicatia My Orange sau site-ul Orange, unde poti completa formularul de sesizare.
Cum plasez o comanda in magazinul online Orange?
Acceseaza magazinul online Orange, selecteaza produsul dorit, adauga-l in cos si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii.
Cum imi schimb abonamentul fara sa cumpar telefon?
Poti schimba abonamentul tau Orange direct din contul tau online sau prin aplicatia My Orange, fara a fi necesar sa achizitionezi un telefon nou.
Cum aflu codul PUK pentru un numar de telefon Orange?
Codul PUK poate fi gasit pe cartela SIM sau il poti obtine apeland Serviciul Clienti Orange la numarul 300 (daca esti client Orange) sau prin accesarea contului tau My Orange.
Ce fac daca am blocat si codul PUK?
Daca ai blocat si codul PUK, trebuie sa contactezi Serviciul Clienti Orange pentru a solicita un nou cod PUK sau pentru a obtine informatii suplimentare.
Cum suspend un numar de telefon in caz de pierdere sau furt?
Poti suspenda numarul apeland Serviciul Clienti Orange sau folosind optiunea disponibila in contul tau My Orange. Este recomandat sa faci acest lucru cat mai rapid pentru a preveni utilizarea frauduloasa a numarului.
Cum pot reconecta un numar suspendat din cauza pierderii sau furtului?
Dupa ce iti regasesti telefonul sau daca vrei sa reconectezi numarul suspendat, trebuie sa contactezi Serviciul Clienti pentru a solicita reconectarea acestuia.
Cum imi pot verifica nivelul de acoperire intr-o anumita zona?
Poti verifica acoperirea retelei Orange accesand sectiunea „Harta acoperirii” de pe site-ul Orange sau folosind aplicatia My Orange.
Ce trebuie sa stiu despre serviciul Apel 4G?
Serviciul Apel 4G iti permite sa efectuezi apeluri vocale de calitate superioara prin reteaua 4G. Pentru a-l utiliza, trebuie sa ai un abonament care include aceasta optiune si un telefon compatibil.
Cum pot activa serviciul Apel 4G?
Pentru a activa serviciul Apel 4G, asigura-te ca ai un abonament care il include si ca ai un telefon compatibil. Poti verifica acest lucru in aplicatia My Orange sau prin contactarea Serviciului Clienti.
Cum pot verifica daca serviciul Apel 4G este activ pe abonamentul meu?
Poti verifica activarea serviciului Apel 4G accesand sectiunea „Servicii” din aplicatia My Orange sau contactand Serviciul Clienti.
Cum pot dezactiva serviciul Apel 4G?
Pentru a dezactiva serviciul Apel 4G, poti accesa aplicatia My Orange sau poti solicita acest lucru apeland Serviciul Clienti.
Ce echipamente primesc daca activez un abonament de internet prin fibra?
La activarea unui abonament de internet prin fibra, vei primi un router Wi-Fi si echipamentele necesare pentru instalare, in functie de oferta aleasa.
Cum pot conecta televizorul meu la reteaua Wi-Fi Orange?
Pentru a conecta televizorul la reteaua Wi-Fi Orange, acceseaza setarile Wi-Fi ale televizorului si cauta reteaua Orange. Introdu parola corecta pentru a te conecta.
Cum pot sa imbunatatesc viteza internetului prin fibra?
Pentru a imbunatati viteza internetului prin fibra, incearca sa plasezi routerul intr-un loc central din locuinta, departe de obstacole mari, si sa folosesti un cablu Ethernet pentru o conexiune mai stabila.
Cum conectez laptopul meu la reteaua Wi-Fi Orange?
Pe laptop, deschide setarile Wi-Fi, cauta reteaua Orange si conecteaza-te la aceasta introducand parola corespunzatoare.
Cum pot verifica daca pot sa imi fac abonament Orange TV prin cablu?
Pentru a verifica disponibilitatea serviciului Orange TV prin cablu in zona ta, poti consulta site-ul Orange sau contacta Serviciul Clienti.
Cum instalez serviciile Orange TV prin cablu?
Pentru instalarea Orange TV prin cablu, va trebui sa urmezi pasii indicati de un tehnician Orange, care va veni la adresa ta pentru a efectua instalarea echipamentului necesar.
Cum ma autentific in aplicatia Orange TV Go pentru mobil?
Pentru a te autentifica in aplicatia Orange TV Go, deschide aplicatia, introduce datele tale de logare (numarul de telefon sau contul Orange) si urmeaza pasii pentru acces.
Cum pot sa accesez Orange TV Go pe toate dispozitivele mele?
Daca ai un abonament mobil sau TV de la Orange, te poti autentifica in aplicatia Orange TV Go pe orice dispozitiv, folosind contul tau Orange.
Cum ma loghez in contul meu My Orange?
Pentru a te loga in contul tau My Orange, deschide aplicatia sau site-ul, introduce numarul de telefon sau datele de logare si parola.
Cum imi adaug serviciile Orange in aplicatia My Orange?
Pentru a adauga serviciile tale Orange in aplicatie, logheaza-te in My Orange si urmeaza pasii pentru a conecta abonamentele tale de telefonie mobila, internet sau TV.
Cum returnez echipamentele daca sunt client Orange?
Pentru a returna echipamentele de la Orange, trebuie sa le predai unui agent Orange intr-un magazin fizic sau sa le trimiti prin curier, conform instructiunilor primite.
Servicii si oferte disponibile
Pe site-ul Orange, clientii pot accesa o gama variata de servicii concepute pentru a raspunde diferitelor nevoi ale utilizatorilor. Printre acestea se numara solutii pentru telefonie mobila, care includ atat abonamente pentru persoane fizice, cat si cartele PrePay, fiecare cu optiuni adaptate consumului de date, minute si mesaje. De asemenea, Orange ofera si pachete pentru persoane juridice, incluzand solutii personalizate pentru afaceri de toate dimensiunile.
In ceea ce priveste internetul fix si televiziunea, clientii pot alege servicii de internet prin fibra optica si televiziune prin cablu sau satelit. De asemenea, serviciul Orange TV Go permite vizionarea canalelor de televiziune pe dispozitive mobile.
Pentru gestionarea serviciilor, aplicatia My Orange le ofera utilizatorilor posibilitatea de a-si administra abonamentele, de a plati facturile, de a activa optiuni si de a consulta istoricul de consum. In caz de urgenta, Orange pune la dispozitie suport pentru pierderea sau furtul telefonului, blocarea sau deblocarea SIM-ului, precum si asistenta in cazul problemelor legate de roaming
Caracteristici unice ale Orange Romania
Una dintre caracteristicile unice ale Orange este integrarea serviciilor mobile cu cele fixe, oferind clientilor solutii complete de telecomunicatii. In plus, Orange dispune de aplicatia My Orange, care permite utilizatorilor sa gestioneze toate serviciile direct de pe telefonul mobil. De asemenea, serviciul Djingo, chatbot-ul disponibil pe site, ofera o experienta rapida si eficienta pentru obtinerea de informatii si rezolvarea problemelor comune.
Un alt aspect distinctiv este programul de suport extins, disponibil 7 zile pe saptamana, care garanteaza ca utilizatorii au acces la asistenta oricand au nevoie, atat pentru servicii mobile, cat si pentru cele fixe. De asemenea, compania ofera posibilitatea de a rezilia contractele sau de a efectua modificari in serviciile contractate prin diverse canale, inclusiv aplicatia mobila si site-ul oficial.
Site-ul Orange.ro este o resursa valoroasa pentru clientii din Romania care doresc sa gestioneze serviciile de telecomunicatii Orange. De la abonamente mobile si servicii de internet fix, pana la suport tehnic si optiuni de contact, platforma ofera o gama larga de informatii si solutii. In plus, cu o retea extinsa de suport clienti si functionalitati moderne, precum chatbot-ul Djingo si aplicatia My Orange, utilizatorii beneficiaza de o experienta confortabila si eficienta in gestionarea serviciilor.