Telekom Romania Mobile este unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicatii din Romania, oferind solutii pentru persoane fizice si companii. Compania pune la dispozitie o gama larga de servicii, inclusiv telefonie mobila, internet si solutii digitale. Clientii Telekom au la dispozitie mai multe canale de comunicare pentru asistenta, fie ca este vorba de informatii despre abonamente, probleme tehnice sau facturi. Acest articol prezinta toate datele de contact Telekom si modalitatile prin care clientii pot interactiona rapid si eficient cu serviciul de relatii cu clientii.
Date de contact

Pentru a intra in contact cu Telekom Romania Mobile, clientii au la dispozitie mai multe numere de telefonsi metode alternative de contact, in functie de necesitatile lor.
Telefon
1234 – apel gratuit doar din reteaua Telekom
0766 12 1234 – apelabil din orice retea nationala
1944 – pentru oferte comerciale, apelabil din orice retea, tarif normal.
1616 – serviciu premium, apelabil doar din reteaua Telekom, tarificat cu 1,92€/apel TVA inclus
1933 – pentru clienti business
E-mail
[email protected] – pentru persoane fizice
[email protected] – pentru clienti business
Formular de contact
Pentru suport online, Telekom pune la dispozitie un formular de contact.
Website
mobile.telekom.ro
Program de lucru
Program de lucru suport clienti
24 de ore din 24, 7 zile din 7
Program de lucru oferte comerciale
Luni: 09:00 – 17:00
Marti: 09:00 – 17:00
Miercuri: 09:00 – 17:00
Joi: 09:00 – 17:00
Vineri: 09:00 – 17:00
Sambata – Duminica: Inchis
Program de lucru Serviciul Premium
24 de ore din 24, 7 zile din 7, este taxabil.
FAQ
Cum pot lua legatura cu un operator Telekom fara a naviga prin meniul robotic?
Daca doresti sa vorbesti direct cu un consultant Telekom, dupa apelarea numarului de relatii cu clientii 1234 sau 0766 12 1234, urmeaza instructiunile meniului si selecteaza optiunea pentru asistenta directa. Pentru clientii business, apelul trebuie efectuat la 1933.
Care este adresa sediului Telekom Romania Mobile pentru suport clienti?
Sediul Telekom Romania Mobile se afla pe Bulevardul Expozitiei nr. 1C, Cladirea B1, Etajele 1, 2 si 3, Sector 1, Bucuresti, Romania.
Unde pot transmite o solicitare scrisa catre Telekom prin e-mail?
Pentru clienti persoane fizice, solicitarile pot fi trimise la adresa [email protected], iar pentru clienti business, e-mailul de contact este [email protected]. Telekom recomanda includerea tuturor detaliilor relevante pentru o procesare mai rapida.
Cum pot contacta Telekom daca sunt in strainatate si am nevoie de asistenta?
Daca te afli in roaming si ai nevoie de suport, poti apela +4076.762.6464 sau +40766121234. Aceste numere sunt gratuite daca apelezi dintr-o tara UE si tarifate conform roamingului daca suni din afara Uniunii Europene.
Exista un numar special pentru solicitari legate de oferte comerciale Telekom?
Da, pentru informatii despre oferte comerciale, poti suna la 1944, un numar accesibil de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00. Acest numar poate fi apelat din orice retea la tarif standard.
Cum pot primi suport tehnic pentru problemele cu aplicatia MyAccount Telekom?
Daca intampini dificultati cu aplicatia MyAccount Telekom, poti trimite un e-mail la [email protected], mentionand problema intampinata, tipul telefonului utilizat si eventuale capturi de ecran relevante.
Cum pot contacta Telekom pentru o solicitare legata de servicii premium?
Pentru asistenta rapida legata de servicii premium, poti apela 1616. Acest numar este destinat clientilor Telekom si are un cost de 1.92 euro per apel, TVA inclus, indiferent de durata convorbirii.
Cum pot activa sau dezactiva serviciul de roaming direct din telefon?
Pentru activarea sau dezactivarea roamingului, utilizatorii pot accesa contul MyAccount, pot forma *100# si selecta optiunea de roaming, sau pot apela 1234 si urma instructiunile din meniul interactiv. In cazul in care roamingul trebuie activat in afara SEE, setarile trebuie realizate inainte de plecarea din tara.
Aplicatia mobila MyAccount Telekom

Aplicatia MyAccount Telekom ofera acces rapid la informatii si gestionarea serviciilor Telekom. Printre functiile disponibile in aplicatie se numara verificarea si plata facturilor, reincarcarea cartelelor preplatite, schimbarea abonamentelor si activarea optiunilor suplimentare, acces la istoricul platilor si consumului si functionalitati pentru gestionarea deranjamentelor prin MyRepair.
Aplicatia este disponibila pentru descarcare pe Google Play si App Store.
Pentru suport tehnic privind aplicatia, clientii pot contacta echipa Telekom prin e-mail la [email protected].
Reclamatii si deranjamente
Pentru a inregistra o reclamatie, clientii Telekom trebuie sa furnizeze informatii complete, inclusiv datele de identificare ale titularului contului, o descriere detaliata a problemei intampinate si, daca este cazul, documente justificative care pot sustine solicitarea. Telekom se angajeaza sa raspunda in termen de 30 de zile.
Exista mai multe modalitati prin care clientii pot transmite o reclamatie catre Telekom, fiecare adaptata nevoilor si preferintelor utilizatorilor.
Telefonic
1234 (persoane fizice)
0766 12 1234 (apel tarif normal)
1933 (persoane juridice)
Online, folosind formularul de contact.
In magazinele Telekom, unde pot completa un formular de reclamatie.
Prin posta catre Telekom Romania Mobile Communications S.A., B-dul Expozitiei nr. 1C, Bucuresti, Sector 1.
Activare si servicii roaming Telekom

Telekom ofera servicii de roaming care permit utilizatorilor sa ramana conectati in strainatate, fie ca este vorba de apeluri, mesaje sau acces la internet mobil. Inainte de a calatori, este recomandat ca utilizatorii sa verifice daca abonamentul lor include roaming si daca acesta este activ pentru destinatia aleasa.
Pentru tarile din Spatiul Economic European (SEE), serviciul de roaming este preactivat pentru anumite abonamente, iar resursele nationale pot fi utilizate si in strainatate. In cazul in care destinatia se afla in afara SEE, este necesara activarea manuala a serviciului, fie prin MyAccount, fie prin apelarea serviciului de relatii cu clientii.
Exista trei tipuri de acces la roaming: roaming SEE, roaming in afara SEE si roaming non-terestru, disponibil pe nave sau avioane. Costurile variaza in functie de tara vizitata, iar Telekom ofera un serviciu gratuit de informare prin mesaj la intrarea in roaming. De asemenea, pentru a preveni costuri neasteptate, utilizatorii beneficiaza de praguri valorice pentru date mobile, care limiteaza automat consumul la 50 sau 100 de euro, cu optiunea de a continua serviciul prin confirmare prin SMS.
Clientii pot solicita informatii despre tarifele de roaming apelant numerele dedicate +4076.762.6464 sau +40766121234. Cei aflati in zone de granita sunt sfatuiti sa selecteze manual reteaua pentru a evita conectarea accidentala la operatorii straini. Serviciul de roaming poate fi activat sau modificat direct din contul MyAccount sau prin apel la 1234. Daca esti interesat de un abonament cu roaming incluv poti apela la 1944, de luni pana vineri in intervalul orar 09:00-17:00.
Telekom Romania Mobile ofera o gama variata de canale de contact pentru a raspunde rapid si eficient cerintelor clientilor. Fie ca este vorba de suport tehnic, facturi sau oferte comerciale, clientii pot folosi atat serviciile telefonice, cat si optiunile online, prin MyAccount sau formularul de contact. Cu un program de asistenta disponibil non-stop si o aplicatie mobila intuitiva, Telekom pune la dispozitie solutii rapide si eficiente pentru toti utilizatorii sai.