Wizz Air este o companie aeriana low-cost infiintata in 2003, care ofera zboruri catre destinatii din intreaga lume, cu un accent deosebit pe rutele europene. In Romania, Wizz Air a inceput sa opereze in 2006 si, de atunci, a devenit un jucator important pe piata locala, oferind zboruri catre multiple destinatii din Europa si nu numai. Extinderea sa continua a avut un impact semnificativ asupra turismului si economiei din Romania, avand in vedere ca transportul aerian low-cost a facut calatoriile internationale mult mai accesibile.
Site-ul oficial, wizzair.com, serveste drept portal principal pentru clienti, oferind informatii despre zboruri, servicii suplimentare, modificari de rezervari si multe altele. Scopul principal al site-ului este de a facilita rezervarea biletelor de avion, de a oferi optiuni pentru servicii aditionale precum bagaje sau locuri preferentiale si de a permite pasagerilor sa isi gestioneze calatoriile intr-un mod simplu si rapid.
Date de contact
Telefon
0903 760200 (tarif pe minut 1.19 EUR/min)
+443300270091 (linia de raportare a problemelor tehnice)
E-mail
[email protected]
[email protected] (presa)
[email protected] (reclamatii bagaje)
Formular de contact
Pentru reclamatii, utilizatorii pot accesa si completa formularul de contact disponibil aici.
Adresa sediului central
Wizz Air Hungary Ltd.
No. 6, Lechner Ödön fasor, Budapest, HU-1095, Hungary
Website
wizzair.com/ro-ro
Program de lucru
Luni: 09:00 – 18:00
Marti: 09:00 – 18:00
Miercuri: 09:00 – 18:00
Joi: 09:00 – 18:00
Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata: Inchis
Duminica: Inchis
FAQ
Achizitionarea online a unui bilet este o operatiune sigura?
Da, achizitionarea biletelor pe site-ul Wizz Air este sigura. Compania foloseste protocoale de securitate pentru a proteja informatiile tale personale si financiare.
Cum pot calatori impreuna cu copilul meu?
Pentru a calatori cu copilul, trebuie sa il inregistrezi ca pasager pe rezervarea ta. In functie de varsta copilului, poti beneficia de reduceri sau servicii speciale, cum ar fi locuri speciale sau suport pentru transportul unui scaun auto.
Exista bagaje gratuite pentru bebelusi?
Da, Wizz Air ofera bagaje suplimentare pentru bebelusi, cum ar fi un scaun auto, un carucior sau un scaun de masa pliabil, care pot fi transportate fara taxa suplimentara.
Cum pot transporta un scaun de masina pentru copii la bord?
Poti transporta un scaun auto pentru copii in cabina sau in cala. Este recomandat sa-l inregistrezi ca bagaj suplimentar sau sa te asiguri ca respecta dimensiunile permise pentru bagajul de mana, in functie de locul in care vrei sa-l depozitezi.
Cand este confirmata rezervarea mea?
Rezervarea ta este confirmata imediat ce ai finalizat plata. Vei primi un e-mail de confirmare care contine detalii despre zborul tau si biletul electronic.
Ce forme de plata accepta Wizz Air?
Wizz Air accepta mai multe forme de plata, inclusiv carduri de credit/debit (Visa, MasterCard, etc.), PayPal si alte metode de plata online disponibile in tara ta.
Cum aflu daca Wizz Air a primit plata mea prin transfer bancar?
Dupa ce faci plata prin transfer bancar, Wizz Air iti va trimite un e-mail de confirmare a platii, odata ce tranzactia a fost procesata.
Am rezervat un zbor si cred ca suma debitata de pe cardul meu nu este corecta. Ce trebuie sa fac?
Daca suma debitata nu corespunde, contacteaza serviciul de asistenta al Wizz Air pentru a verifica detaliile tranzactiei si pentru a rezolva problema.
Pot transporta lichide in bagajul de mana?
Da, poti transporta lichide in bagajul de mana, dar trebuie sa respecti reglementarile de siguranta. Lichidele trebuie sa fie in recipiente de maxim 100 ml si toate sa fie intr-un singur sac transparent, resigilabil, cu capacitatea maxima de 1 litru.
Cum pot transporta obiecte fragile, cum ar fi electrocasnicele sau obiectele cu forma si dimensiune neobisnuita?
Pentru a transporta obiecte fragile sau de dimensiuni neobisnuite, iti recomandam sa le impachetezi corespunzator si sa contactezi Wizz Air pentru a rezerva locuri speciale sau pentru a achizitiona un serviciu suplimentar de transport.
Ce se va intampla cu trollerul meu daca, din cauza unor restrictii operationale, trebuie asezat in cala aeronavei?
In cazul in care bagajul tau de mana trebuie plasat in cala, din cauza unor restrictii operationale, iti va fi returnat la destinatie la momentul debarcarii, iar Wizz Air va depune toate eforturile pentru a-l manipula cu grija.
Daca am doar un bagaj mic care nu depaseste dimensiunea de 40 × 30 × 20 cm, mi se va permite sa il aduc la bord daca nu achizitionez WIZZ Priority?
Da, poti aduce un bagaj de mici dimensiuni (40 × 30 × 20 cm) la bord fara a achizitiona WIZZ Priority, cu conditia sa se incadreze in dimensiunile permise. Totusi, trebuie sa te asiguri ca acesta nu depaseste limita de greutate specificata pentru bagajul de mana.
Ce se intampla daca bagajul meu de mana (40 × 30 × 20 cm) nu incape in cadrul de masurat?
Daca bagajul tau nu incapa in cadrul de masurat, va trebui sa il platesti ca bagaj de cala. Este important sa verifici dimensiunile bagajului inainte de a ajunge la aeroport.
Mi se va permite sa aduc o poseta in loc de un rucsac?
Da, iti este permis sa aduci o poseta sau o geanta de mana, dar aceasta trebuie sa incadreze dimensiunile permise pentru bagajul de cabina si sa nu depaseasca greutatea limita.
Cum achizitionez o optiune de bagaje online?
Poti adauga optiuni suplimentare de bagaje in timpul procesului de rezervare, accesand sectiunea „Optiuni suplimentare” sau, ulterior, prin contul tau de utilizator de pe site-ul Wizz Air.
Pot aduce un bagaj de mana suplimentar in cazul in care calatoresc cu un bebelus?
Da, daca calatoresti cu un bebelus, poti adauga un bagaj de mana suplimentar pentru acesta, care poate include articole esentiale, cum ar fi un scaun auto sau un carucior.
Daca adaug serviciul WIZZ Priority, am garantia ca pot aduce bagajul de mana si trollerul in cabina pe durata zborului?
Da, WIZZ Priority iti garanteaza ca vei putea aduce bagajul de mana si trollerul in cabina, daca respecta dimensiunile permise. Totusi, acest serviciu nu garanteaza locuri suplimentare pentru bagaje, dar iti ofera prioritate la imbarcare.
Ce se intampla daca WIZZ Priority se epuizeaza?
Daca WIZZ Priority este epuizat, vei putea calatori fara acest serviciu, dar nu vei beneficia de prioritate la imbarcare, iar bagajele tale vor fi supuse reglementarilor standard pentru dimensiuni si greutate.
Cate bagaje de cala pot inregistra la check-in?
Poti inregistra mai multe bagaje de cala, dar fiecare bagaj va trebui sa respecte limita de greutate si dimensiuni stabilite de Wizz Air. Daca vrei sa adaugi mai multe bagaje, poti achizitiona optiuni suplimentare online.
Pot lua cu mine echipamentul de schi/snowboarding?
Da, Wizz Air permite transportul echipamentului de schi si snowboarding, dar trebuie sa fie impachetat corespunzator si sa platesti o taxa suplimentara pentru transportul acestuia. Poti adauga echipamentul de schi la rezervare, inainte de zbor.
Cum pot obtine un abonament WIZZ MultiPass?
Pentru a obtine un abonament WIZZ MultiPass, trebuie sa accesezi site-ul Wizz Air si sa urmezi pasii din sectiunea „WIZZ MultiPass” pentru a-ti crea un cont si a alege planul care ti se potriveste.
Ce tipuri de planuri sunt disponibile?
WIZZ MultiPass ofera mai multe tipuri de planuri, inclusiv planuri cu 6 luni sau 12 luni, care difera in functie de beneficiile incluse, precum numarul de zboruri si bagaje.
Daca aleg un plan cu bagaj, acesta va fi adaugat la toate zborurile mele?
Da, daca alegi un plan cu bagaj, beneficiul va fi aplicat tuturor zborurilor tale, dar este important sa verifici conditiile fiecarui zbor, deoarece pot exista restrictii sau limitari specifice.
Pot adauga bagaje/locuri/servicii la zborul meu rezervat?
Da, poti adauga bagaje suplimentare, locuri preferentiale si alte servicii dupa rezervarea zborului, accesand sectiunea „Gestionati rezervarea” de pe site-ul Wizz Air.
Cand pot incepe planul de abonament?
Planul tau WIZZ MultiPass incepe sa fie activ de indata ce achiti si finalizezi procesul de inscriere, iar beneficiile vor fi disponibile pentru urmatoarele tale zboruri.
Cum pot face rezervari folosind WIZZ MultiPass?
Poti face rezervari prin WIZZ MultiPass accesand contul tau pe site-ul Wizz Air, unde vei putea rezerva zboruri cu beneficiile incluse in abonament, cum ar fi locuri preferentiale si bagaje.
Pot rezerva doua calatorii dus in loc de o calatorie dus-intors?
Da, WIZZ MultiPass iti permite sa rezervi mai multe zboruri, inclusiv doua calatorii dus, in loc de o calatorie dus-intors, in functie de preferintele tale de calatorie.
Rezervarile de zboruri prin WIZZ MultiPass pot fi modificate?
Da, rezervarile facute prin WIZZ MultiPass pot fi modificate, dar este important sa verifici politica specifica de modificare a rezervarilor, care poate varia in functie de tipul de plan ales.
Cat costa WIZZ MultiPass si ce taxe sunt incluse?
Pretul abonamentului WIZZ MultiPass variaza in functie de planul ales, iar impozitele si taxele de aeroport sunt incluse in plata lunara. Totusi, este important sa verifici detaliile de pe site pentru a afla ce taxe suplimentare pot aparea.
Pot transfera WIZZ MultiPass altcuiva?
Nu, WIZZ MultiPass este un abonament personalizat si nu poate fi transferat altor persoane, fiind legat de contul tau de utilizator.
Ce se intampla daca nu furnizez numele unui partener de calatorie flexibil in limita termenului stabilit?
Daca nu furnizezi numele partenerului de calatorie flexibil pana la termenul limita, rezervarea ta va ramane incompleta si nu vei putea efectua check-in-ul pentru acel pasager. Este important sa adaugi toate informatiile necesare pentru a finaliza rezervarea corect.
Pot adauga un pasager de calatorie flexibil dupa crearea rezervarii?
Nu poti adauga un pasager de calatorie flexibil dupa ce ai finalizat rezervarea. Acesta trebuie adaugat inainte de finalizarea procesului de check-in.
Am selectat serviciul „Partener de calatorie flexibil”, dar nu pot selecta optiunea de check-in la aeroport. De ce?
Daca nu poti selecta optiunea de check-in la aeroport, este posibil sa fi depasit termenul limita pentru adaugarea informatiilor partenerului de calatorie flexibil. Verifica datele si asigura-te ca ai introdus corect toate informatiile la timp.
Acest serviciu este disponibil pentru toate rezervarile?
Serviciul „Partener de calatorie flexibil” este disponibil doar pentru anumite tipuri de rezervari. Verifica disponibilitatea acestui serviciu in momentul efectuarii rezervarii, deoarece nu este aplicabil tuturor tipurilor de bilete.
Pot combina voucherul meu Cafe & Boutique cu alte modalitati de plata?
Da, poti combina voucherul Cafe & Boutique cu alte metode de plata, cum ar fi cardurile de credit sau alte vouchere, atunci cand efectuezi o achizitie.
Cum imi folosesc voucherul Cafe & Boutique?
Voucherul Cafe & Boutique poate fi utilizat la achizitiile de la cafenelele si magazinele de la bordul aeronavelor Wizz Air. La momentul platii, trebuie sa prezinti voucherul pentru a-l utiliza ca forma de plata.
Pot transfera altcuiva voucherul meu Cafe & Boutique?
Nu, voucherul Cafe & Boutique este personal si nu poate fi transferat altcuiva.
Pot face check-in folosind aplicatia?
Da, poti efectua check-in-ul prin aplicatia Wizz Air, accesand sectiunea „Check-in” din contul tau.
Ce optiuni de plata sunt disponibile in aplicatie?
In aplicatia Wizz Air poti plati pentru bilete si servicii suplimentare folosind carduri de credit/debit, PayPal si alte metode de plata disponibile in functie de locatia ta.
Am rezervat un serviciu suplimentar. Pot primi o factura pentru acesta?
Da, poti solicita o factura pentru serviciile suplimentare rezervate prin intermediul site-ului sau aplicatiei Wizz Air. Factura va fi emisa automat pentru fiecare serviciu achizitionat.
Cum imi confirm rezervarea?
Pentru a-ti confirma rezervarea, vei primi un e-mail de confirmare cu detaliile complete ale biletului. Asigura-te ca ai introdus corect adresa de e-mail la momentul rezervarii si verifica folderul de spam daca nu ai primit mesajul.
Biletele sunt pentru sustinatorii echipei gazda sau pentru sustinatorii echipei oaspete?
Biletele pot fi pentru oricare dintre echipe, depinzand de eveniment. In general, vei alege la momentul achizitiei biletul pentru echipa dorita, in functie de disponibilitate.
Cum imi voi primi biletele?
Biletele pot fi trimise prin e-mail sau pot fi disponibile in contul tau Wizz Air pentru a fi descarcate. In cazul unor evenimente, biletele pot fi emise si la fata locului.
Biletele sunt rezervate pe numele meu. Pot schimba numele persoanei care participa la meci?
De obicei, numele biletului nu poate fi modificat dupa finalizarea rezervarii. Este important sa te asiguri ca ai completat corect datele la momentul achizitiei.
Ce informatii trebuie sa am la mine pentru a intra la meci?
Pentru a intra la meci, vei avea nevoie de biletul tau, care poate fi in format digital sau tiparit, si un act de identitate valid. Verifica cerintele specifice ale locatiei inainte de eveniment.
Exista o limita pentru numarul de bilete pe care le pot achizitiona pentru un meci?
Da, unele evenimente pot avea o limita de bilete per persoana. Aceasta depinde de regulamentele evenimentului si poate varia in functie de locatie.
Ce se intampla daca un meci pentru care am achizitionat bilete este anulat?
In cazul anularii unui meci, biletul tau va fi rambursat sau iti va fi oferit un bilet pentru o data ulterioara, in functie de politica organizatorilor.
Ce se intampla daca o atractie pentru care am achizitionat bilete este anulata?
Daca o atractie este anulata, iti vor fi oferite optiuni de rambursare sau reprogramare, in functie de politicile specifice ale acelei atractii.
Pot efectua modificari la rezervarea mea?
Depinde de tipul de bilet sau serviciu achizitionat. Unele rezervari pot fi modificate cu o taxa suplimentara, dar este recomandat sa verifici conditiile din momentul achizitiei.
Cum sunt gestionate datele mele cand sunteti in WIZZ Shop&Fly?
In WIZZ Shop&Fly, datele tale personale sunt procesate conform politicii de confidentialitate a Wizz Air. Acestea sunt utilizate pentru procesarea comenzii si pentru a-ti oferi o experienta de cumparare mai buna.
Servicii si oferte
Wizz Air ofera o gama larga de servicii, destinate imbunatatirii experientei calatorilor.
Rezervari de bilete de avion
Utilizatorii pot rezerva bilete pentru zboruri din si catre destinatiile oferite de companie.
Servicii de confort
Optiuni precum WIZZ Priority, care permite acces prioritar la imbarcare, sau WIZZ Flex, care permite modificarea fara taxe a rezervarii.
Servicii pentru familii
Wizz Air pune la dispozitie optiuni speciale pentru familii, inclusiv locuri preferentiale.
Voucher cadou
Clientii pot achizitiona vouchere cadou pentru diverse servicii Wizz Air.
Aplicatia mobila
Ofera o modalitate convenabila de a rezerva si gestiona zborurile direct din telefonul mobil.
Wizz Air Zboruri charter
Optiuni pentru zboruri inchiriate, in special pentru grupuri sau evenimente speciale.
Blocarea tarifului
Permite rezervarea unui tarif fara a plati imediat, pentru a oferi timp de gandire.
WIZZ Priority
Permite pasagerilor sa aiba acces prioritar la imbarcare si la controlul de securitate.
WIZZ Flex
Permite modificarea gratuita a rezervarilor, oferind flexibilitate calatorilor.
Locuri alaturate
Posibilitatea de a rezerva locuri pentru intreaga familie sau grup.
Voucher Cafe & Boutique
Permite achizitionarea de vouchere pentru serviciile de la bord.
Wizz Air Shop&Fly
Ofera pasagerilor posibilitatea de a cumpara produse in aeroport la preturi avantajoase.
De asemenea, Wizz Air colaboreaza cu parteneri pentru a oferi servicii suplimentare, cum ar fi hoteluri, inchiriere de masini, parcare la aeroport si asigurari de calatorie.
Caracteristici unice
Unul dintre elementele distinctive ale Wizz Air este oferirea unor abonamente care le permit pasagerilor sa beneficieze de reduceri si zboruri nelimitate.
All You Can Fly
Permite calatorii nelimitate pe rutele selectate.
WIZZ MultiPass
Permite achizitionarea unui pachet cu zboruri multiple, la preturi reduse.
WIZZ DISCOUNT CLUB
Ofera reduceri suplimentare pentru membrii clubului pe toate zborurile Wizz Air.
Privilege Pass
Un abonament premium care include mai multe beneficii exclusive pentru calatori frecventi.
Wizz Air ramane o alegere populara pentru pasagerii din Romania datorita serviciilor sale diversificate si preturilor accesibile. Platforma wizzair.com este un instrument util care ajuta utilizatorii sa isi gestioneze calatoriile, sa faca rezervari si sa acceseze informatii esentiale despre zboruri si servicii. Indiferent daca sunteti in cautarea unui zbor rapid, a unui serviciu de confort sau a unor reduceri speciale, Wizz Air ofera o gama larga de optiuni pentru a face fiecare calatorie mai usoara si mai convenabila.